Stockholm day 5


Jaa.. vad ska man säga om igår.. haha, fyfan.
Fick gästsjunga med Maxi Dread.. hann dock bara med två verser sen SVIMMA jag?!?
Fyfan vilket drama.. som tur är så hann Bruno få tag i mig så jag svimma iaf inte mitt på scen.
Annars var det är jävligt trevlig dag. Hängde med Munspelsmicke, träffa Peter (skitbra basist som lirar på stampen) och tog en öl med honom och sedan gick vi ju då och kolla på Maxi, inte så länge då eftersom jag SVIMMA!

Älskade Fredrik och Vilma har kommit hit nu, de ska ner till St Clara och jamma, jag får se om jag följer med. Kanske bara är hemma, är fortfarande liite skakis efter igår.







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lisa Lystam

Blues singer

RSS 2.0