Im a lucky woman

 
Har varit i Stockholm sedan i söndags. Sitter här nu ensam hos farbror Bruno och känner mig allmänt lycklig i kroppen. Det har hänt mycket i veckan. Svårt att komma ihåg allt, kan iaf säga att det har varit väldigt roliga och händelserika dagar. Det är svårt att hinna sätta sig såhär och bara tänka på allt man får vara med om, som kanske inte är så speciellt för andra men som betyder en massa för mig. Alla människor man får träffa och prata med, alla som vill hjälpa en i denhär tuffa musikbranchen. Jag måste säga att jag älskar bluesSverige. Det är en smal genre men de människor som är i den är helt fantastiska. I onsdags gav Slim Notini mig möjligheten att få prata med Peps Persson i telefon, en av dom jag ser mest upp till. Skakade under hela samtalet men åh så kul det var att få prata med honom och berätta om hur mycket jag gillar hans musik.

Finns så mycket jag vill berätta men min hjärna går i 120 nu så allt blir bara en sörja där uppe haha. Jag är i alla fall jävligt glad att jag får uppleva allt detta, jag är så tacksam för att jag har fått träffa människor som Brian Kramer (utan honom.. ingeting) Slim Notini, AnnaLeena, Maxi Dread, James Bradley och många många fler.

Tänk att det finns så många människor därute som stötter min musik och min dröm. Helt otroligt.



Kommentarer
Alllis

Du är så duktig som kämpar och träffar alla viktiga personer! Allt du gjort låter jättekul :) Men skönt att du kommer hem imorn, hihi.

2012-09-15 @ 16:32:56
URL: http://www.allisbrallis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lisa Lystam

Blues singer

RSS 2.0