Back home..

 
Hemma från Stockholm. Jammet i lördags gick kanon! Både Fredrik och jag var uppe mycket och spela. Var underbart att få träffa Brian igen och alla andra fina människor!
Efter jammet gick jag och Brian och käka. Sedan följde vi med Maxi Dread på hans spelning utanför stan och gästa den, skitkul!

Igår gick var vi gatumusikanter en stund, sedan gick vi hem till bruno och laga mat, sedan drog vi ned till Akkurat och kolla på Sky High! Riktigt jävla bra! Kul att träffa James igen!

Snart ska jag dra iväg till jobbet.
På onsdag åker jag till Norrköping, jag och Fredrik har en spelning på Konstmuseét, på torsdagen spelar vi på Café Solsidan igen.

http://www.youtube.com/watch?v=RCEUe31tH2g


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lisa Lystam

Blues singer

RSS 2.0