Lite bilder

 
Bilder ifrån sista tiden!


Leo hälsa på för några veckor sedan!


Jag blev glad när jag hitta denna folder inne på konsert och kongress.


Bästa Brian innan Blue Mondayspelningen.


En vacker karl på söder.


Farbror Brunos lägenhet.


En annan stilig karl på söder.


Stiliga Johan hälsa på mig i Mjölby.


Fina Farsan.


I look crazy in Borlänge.


Mina favoritkillar under giget i Leksand.


Tillbaka i Stockholm, gästar Brian och Bill Öhrström.


Blev bjuden på käk av min nyfunna vän John, guu så trevligt.


Ännu en stilig karl på söder.


Upp i landet igen! Efter spelning i Hedemora, hela fina gänget.


Bluesmamma lagar mat!


Fin man påväg hem ifrån Dalarna.


Hemma hos min fina syster igen.



















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lisa Lystam

Blues singer

RSS 2.0