hemma bra, borta bäst

 
Igår kom jag hem ifrån Malexander. Jag och Skanky har varit där i tre dagar och bara tagit det lugnt. Nästan inget internet eller mobil, hur skönt som helst! Vi har badat, plockat svamp, fiskat och spelat gitarr. Malexander är stressrehab.

Idag fick jag en överraskning. Leo, en go vän ifrån Stockholm ska komma hit och bo hos mig en natt. Hade helt glömt bort det men det ska bli skitkul! Visa honom lilla Mjölby.

På söndag händer något väldigt spännande. Men det tänker jag itne berätta här.. inte än iaf.

Tidigt på måndag åker Skanky och jag till Stockholm! Äntligen dags för min andra spelning på Stampen. Jag är sjukt jävla peppad och det ska bli så jävla kul!


Bild ifrån första gången jag stod på stampenscenen. Fredrik är med också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lisa Lystam

Blues singer

RSS 2.0