Travel

 
Det har varit luuugnt ett tag nu, vilket är tråkigt. Har inte lust att vila och inte göra något. Får panik.
Åker i alla fall upp i landet på fredag och spelar, ska bli kul!
Sen spelar jag och Fredrik i Norrköping under kulturnatten på lördagen, kl 13.00 och kl. (då gästar jag Skanky Fred)

Åker snart tillbaka till Stockholm, har lite roliga grejer på gång där, ska även ta tag i detdär med att söka jobb där uppe. 
Måste ha något extra utöver musiken, för musiken ger ju inte mycket tyvärr, men det är fan värt det ändå för det är så förbannat jävla kul och man träffar så många fina människor.

Sen så tänker jag mycket på dessa tjejer.

Mitt gäng som alltid finns där.. i vått och torrt. Som jag saknar förbannat mycket.


 


Kommentarer
Ragnhild

Saknar dig mildred! :(

2012-09-26 @ 21:49:57
allis

Bästa syrran, lycka till idag!
Fint bild, saknar dej med. Men vi ses imorgon i Nrkpg :-)

2012-09-28 @ 09:21:42
URL: http://www.allisbrallis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lisa Lystam

Blues singer

RSS 2.0