Rock me baby

 
Det händer så mycket skoj nu så jag hinner inte skriva här knappt!
Hade spelning på Stampen i måndags och det gick så otroligt bra! Kände mig helt nöjd med min insats och jag tror alla andra musiker tyckte det var lika kul som jag tyckte att det var!
Roligaste var när Slim Notini (!!!) kom och gästa MIN spelning. Thats a big thing!! Riktigt, riktigt kul! Är otroligt glad att jag har fått en så värdefull och inspirerande kontakt. Notini är en fenomenal pianist och väldigt trevlig dessutom.

Sedan fixade Brian en spelning Noel's, En skitmysig bar på Söder, det gick kanon! Jättekul att få spela med Brian och Fredrik i ett aukustiskt samanhang!

När jag kom hem fick jag se att jag var på förstasidan på Östgötatidningen med. Trodde inte att det skulle bli förstasida så det var en kul överraskning!

I helgen har jag haft besök av Johan och älskade Skanky. Vi spelade här i Mjölby igår, jättekul!

Nu ska jag vara hemma i lilla Mjölby ett tag, försöka styra upp mitt liv lite och planera hur fan jag ska klara mig utan jobb haha, får se till att lösa det på något sätt..





Intervju med Slim Notini och resten av den svenska blueseliten.


Klipp från Noel's


Klipp från Stampengiget.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lisa Lystam

Blues singer

RSS 2.0