Stockholmblues.se

 
Jag är inne på Stockholmblues.se nästan varje dag ococh kikar på vilka bluesmusiker som spelar runt om i Sverige. Blev så himla glad nu när jag fick se att jag står med där!
Ser fram emot min Stampen spelning som fan!


För mig är det fortfarande helt overkligt att jag får stå på Stampen i Stockholm och sjunga, + ha så sjukt duktiga musiker bakom mig. Folk som älskar den musik jag älskar. Ovärderligt.

Igår umgicks jag med fina Kerim. Uppskattar honom väldigt mycket då han förstår mig utan och innan trots att vi är väldigt olika. Han respekterar mina drömmar och det jag brinner för, han tar det på största allvar och kan relatera till det trots att han brinner för något helt annat. Sånt tycker jag är så fint.  

Denna helg är tuff.. mycket fokus på jobb men som tur är så är det snart över. På måndag kommer en journalist hit ifrån Östgötatidningen, ska berätta för henne varför blues är så jävla gött, det ska bli soft som fan.


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lisa Lystam

Blues singer

RSS 2.0