Stockholm day 2

 
Skitbra kväll igår med!
Bruno och jag gick först förbi Harvest på söder och tog en öl (smockat med kändisar Allis haha) sen drog vi till gamla stan. Mötte upp Mikael (munspelare i världsklass) på Stampen. Hängde där en stund och lyssna på bra musik. Tog en sväng till Wirströms där Chuck Anthony, James Bradley och Molle var, så kul att få hälsa på dom och prata lite!
Bruno drog sig hemåt så jag och Mikael tog en öl på ett annat ställe. Sen trava vi runt i gamla stan och spela munspel och snacka musik, mycket trevlig tisdagskväll måste jag säga.

Nu sitter jag uppe i lägenheten och dricker kaffe. Får se vad som händer idag. Adrian åker ju hem men jag blir kvar här i Stockholm. Trivs ju så jäkla bra!











Kommentarer
Allis

Åååh vad för kändisar??

2012-07-02 @ 12:44:43
URL: http://www.allisbrallis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lisa Lystam

Blues singer

RSS 2.0