Stockholm day 6

 
Stampenjam igår, Vilma och jag fick två låtar var vilket var kul! Fredrik var uppe mycket med och gjorde ett kanonjobb som alltid. Träffade mikael där som också gjorde sjukt bra ifrån sig på jammet.

Älskar Stampen och alla människor man möter där. Stampen är mitt egna paradis!

Efter Jammet drog vi iväg ett gäng och käka pizza, sen tog jag en taxi till Mariatorget och mötte upp min kära Brian. Vi gick till en spelning han hade och jag fick vara med och gästartista. Giget gick skitbra och vi körde en utav mina låtar också och även det gick bra. För ett halvår sedan hade jag aldrig kunnat tro att jag skulle få spela en egen låt på ett gig i Stockholm. Thats a big thing for me!

Jag älskar Stockholm, känner mig nästan mer hemma här på söder än vad jag gör i lilla Mjölby. Vill inte åka hem!
Tur att Fredrik och jag drar till Åmål på torsdag!
Sen ska vi ju även spela förband åt Slidin Slim och Jimmy Z på onsdag i Motala, faan va fett!

 
Bästa Bruno.


Älskade Vilma och Fredrik.


Redo för jam!


Kiiim! (min campmamma från Stjärnsund)


Jonas och Mikael till höger, sjukt duktiga killar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lisa Lystam

Blues singer

RSS 2.0