Kom till mig älskling

 
Fick ett så fint sms av Amanda, träffade henne imorse innan hon drog till jobbet och kände direkt efter att hon gått att jag har spenderat alldeles för lite tid med henne, så skrev hon ett sms direkt att hon sakna mig med.

Det har varit mycket resor hit och dit nu och jag känner att det verkligen är det jag vill göra, jag vill åka runt och spela, sjunga och lyssna på bra musik, men känns otrolig jobbigt när man inte hinner träffa sina vänner, mina vänner är ju min familj!

Hur fan ska man hinna med allt? Jag vet bara helt säkert att jag vill hålla på med musik, jag vill sjunga blues! Det är då jag är lyckligast och mår som bäst, ska ge 110% för att få detta att fungera! This is my dream! Jag var nära att tappa den, sen kom Fredrik och gav mig drömmen tillbaka.







Kommentarer
allis

du är så gullig!

2012-07-14 @ 23:37:53
URL: http://www.allisbrallis.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lisa Lystam

Blues singer

RSS 2.0