Jag vill bo här på Slätten...

 
..eller?
Nae tror det blir flytt till Stockholm i höst, för fyfan vad fint det är där. För ett halvår sedan fanns inte tanken på att flytta dit men nu har jag i princip bestämt mig.

Slidin var helt fantastisk igår. Jag njöt konstant i tre timmar. Jimmy Z och Eric Hansson (som också spela) var skitbra med. Riktigt lyckad spelning och jag känner mig så hedrat som ska få spela förband till dom imorgon i Motala.

Nu har jag kommit hem.. känns gött att få krama om min kollektivfamilj och min biologiska, men känner mig redan rastlös. Tur att jag och Skanky Fred åker till Åmål i övermorgon.
Nästa vecka ska jag försöka ta mig till Malexander och VILA. Vi får se hur det går med det.





Nu väntar jag på att Claes ska komma hit och dricka öl. Fyfan vad sällskapsjuk jag är.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lisa Lystam

Blues singer

RSS 2.0