Dirty Woman

 

This is sick! Lucille Bogan var aktiv under 30-talet och spela in ren musikporr haha. lyssna på texten.

Fick panik förut! Mitt hår är hemskt, har försökt låta det växa men jag orkar inte längre. Ringde Jessika (världens bästa frisör) och fick en tid kvart i 3, fyfan vad gött! Är egentligen så fattig men orkar inte tänka på det nu, håret SKA klippas. 

Har städat mitt rum lite, mest för mina kollektivkamraters skull, så dom slipper reta sig på att mitt rum ser ut som ett helvete. Det är så jäävla äckligt där inne. Jag klarar av att ha det så men förstår om andra inte gillart. I do it for you babes.

 Jag har ingen mat hemma. Är för fattig för att köpa, går hellre och klipper mig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Lisa Lystam

Blues singer

RSS 2.0